Voor het organiseren van KVW-activiteiten heb je mensen nodig. Véél mensen. Alle mensen die meehelpen doen dit vrijwillig.

Zonder vrijwilligers kan KVW Ell niet bestaan en wij zijn dan ook ontzettend blij dat we al jarenlang op zoveel inzet kunnen rekenen.

Wil iets betekenen voor KVW Ell?

Vul hieronder jouw gegevens in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

De hoofdleiding bij KVW Ell

De hoofdleiding van KVW bestaat uit 8 personen die de gehele organisatie op poten zet en hier ook de verantwoordelijkheid voor draagt. In oktober start de voorbereiding voor het nieuwe KVW seizoen.

Tijdens de KVW-week is de hoofdleiding elke dag van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat bezig om alles in goede banen te leiden. Veel van deze dingen gebeuren achter de schermen, maar je komt ook hoofdleiding tegen tijdens de opening, afsluiting en tijdens alle activiteiten.

Groep 1 & 2

Josje Stienen
Tom Linsen

Groep 3, 4 & 5

Rick Camp
Sanne Custers – vd Vin

Groep 6, 7 & 8

Noud Custers
Richard Custers
Iris Cauven

De leiding

KVW Ell deelt de kinderen op in 3 leeftijdsgroepen, welke overeenkomen met de indeling op basisschool de Verrekijker.

Zo kunnen we aan alle kinderen een programma op maat aanbieden. Deze groepen hebben ieder hun eigen leiders, die op hun beurt weer worden aangestuurd door de hoofdleiding.

Groepverdeling

• Groep 1 & 2
  • Groep 3, 4 & 5
  • Groep 6, 7 & 8

Leiding worden bij KVW Ell?

Je kunt vanaf 16 jaar meedoen als leiding van KVW Ell. Ben je jonger dan 16 jaar? We hebben gedurende week altijd nog wat extra handjes nodig om te helpen.

Het bestuur van KVW Ell

KVW Ell heeft een bestuur dat bestaat uit een voorzitter, secretaris, penningmeester en een aantal bestuursleden. Het bestuur is verantwoordelijk voor het coördineren en uitvoeren van alle KVW-activiteiten. Het bestuur vergadert meerdere keren per jaar.

Het K.A.C. (Kampvuuravond-comitè)

De mannen van ’t KAC, zijn de handige Harries van ’t KVW. Ze zorgen voor de technische ondersteuning van de groepen.

Zorgen dat de grote spullen op de plaats komen en brengen de slaapzakken naar de overnachtingsplek. Tevens zijn ze inzetbaar als privéchauffeur van Luigi.
Verder zijn ze de hele week in de weer met het voorbereiden en het opbouwen van het veldje voor de afsluitende kampvuuravond. Dit doen ze onder hun motto:

“leiding ben je maar even, KAC-er heel je leven!”

magneetborden-1
button ehbo kvw

EHBO-ers

Elk jaar voorafgaand aan de KVW-week doet de leiding een speciale cursus EHBO-bij-kinderen.
Tijdens deze cursus wordt speciaal ingegaan op situaties die zich bij kinderen voor kunnen doen. Zo gaan we maximaal voorbereid en veilig de week in. De EHBO-ers herken je aan de button.