Beste kinderen van Ell,

Op zondag 26 november aanstaande hopen we Sinterklaas en zijn Pieten weer te mogen ontvangen in Ell. Om 13:00 uur zijn alle kinderen van harte welkom op het Scheijmansplein. We zullen daar vol spanning samen op de komst van de Sint en zijn pieten wachten. Natuurlijk mogen ouder(s), verzorger(s), opa, oma of de oppas ook mee!

Voor de kinderen van de peutergroep en de groepen 0 t/m 4 is er een bezoek van Sinterklaas en zijn Pieten in de foyer van de BMV. Kinderen van groep 5 die dat willen, mogen natuurlijk ook blijven. We zullen Sint de kleurplaten overhandigen en er is alle ruimte om vragen te stellen of iets te vertellen aan de Sint. Het programma duurt tot ongeveer 14:30 uur.

Voor de kinderen van de groepen 5 t/m 8 is er een activiteit in de gymzaal. De kinderen mogen gewoon in de BMV mee naar binnen komen, van waar ze door leiding worden meegenomen naar de gymzaal. De kinderen mogen in sportkleding of gewone kleding komen, gymschoenen zijn echter verplicht om te kunnen meedoen. Om 14:30 uur is deze activiteit afgelopen en kunnen de kinderen opgehaald worden in de BMV.

Kleurplatenwedstrijd

Alle kinderen van de basisschool in Ell krijgen volgende week een kleurplaat mee voor de kleurplatenwedstrijd. Zit uw kind niet in Ell op school, dan is de kleurplaat te downloaden via onderstaande knop;

Neem contact op bij vragen

We hopen dat Sinterklaas voor elk kind iets lekkers heeft meegebracht! Heeft uw kind allergieën waar we rekening mee kunnen houden? Dan mag u even contact opnemen via 06-21645975.

Tot ziens op 26 november!

Bestuur KVW Ell