Op zaterdag 21 augustus hebben de bestuursleden, hoofdleiding en KAC-leden van KVW Ell Jesper Kessels, Nicol Orbon en Marjon Gerris in het zonnetje gezet.

Jesper Kessels neemt afscheid als voorzitter en zal een rol blijven invullen bij het KAC (Kamvuuravond Comite). Jesper heeft jaren met veel enthousiasme de groep geleid op zijn wijze. Hoogtepunt was het 50 jarig jubileum, dat jaar is alles uit de kast getrokken om Ell en omstreken te laten merken dat het KVW Ell staat en gaat voor onze trots en toekomst, de jeugd uit Ell en omgeving. Uitgesproken werd dat alle seizoenen van KVW er zijn om trots op te zijn.
Jesper wil vooral het KVW iets van mensen samen laten zijn. Dat is gelukt en we gaan er vanuit met het overdragen van het stokje aan Noud Custers dat de trend wordt voortgezet. Jesper dank je wel!

Nicol Orbon en Marjon Gerris zijn jubilarissen met respectievelijk 26 en 25 jarig lidmaatschap en we kunnen zeggen dat onze huidige hoofdleiding van de groepen 1-2 een ge-oliede machine is. Elk jaar zorgen Nicol en Marjon voor een op maat gemaakt programma voor de jongste deelnemers aan het KVW. Samen met hun groep leiding wordt er een gezellige, vrolijke, creatieve week ingevuld.

Bij overige activiteiten zijn zij altijd van de partij en worden diverse taken vol passie en secuur vervuld. Twee leden die alle in en outs van het KVW Ell wel in de vingers hebben. Nicol en Marjon dank jullie wel, we maken er dit seizoen weer een feestje van!

Bestuur, hoofdleiding en KAC.

jesper